Prima paginăDespre noiEchipaServiciiExperienţăArticoleComunicate de presaContactSimple BPM Software

Experienţă » Societatea Română de Radiodifuziune


Societatea Romana de Radiodifuziune

Societatea Română de Radiodifuziune avea nevoie de o schimbare de "voce" şi "sound". Organizaţia a considerat că cel mai bun mod de a schimba tendinţa descrescătoare a ratei audienţei ar fi reînoirea programelor dar şi a echipelor de producţie. Soluţia a fost stabilriea unui mod clar definit, transparent, bazat pe un mecanism intern de piaţă în selectarea unei oferte de emisiune din mai multe oferte propuse de diferite echipe de producţie. Echipele de producţie au avut libertate absolută în organizarea lor internă.

Sarcina Avantera a fost facilitarea definirii şi dezvoltarea unui instrument de evaluare a calităţii unei emisiuni. Echipele de Producţie şi-au pregătit ofertele pe baza unui formular standard de ofertă şi au inclus pentru prima dată exemple de emisiuni "pilot". Ele au avut posibilitatea de a-şi face singure evaluarea cu acelaşi instrument ca şi Comitetul de selecţie al ofertelor. Oferte pentru mai mult de 1000 de emisiuni au fost evaluate în aproximativ 10 zile. Doar două decizii au fost contestate. Patru luni mai târziu s-a constatat o creştere cu 9 puncte procentuale a ratei audienţei pentru programul Radio România Actualităţi, postul principal al SRR.

Avantera a pregătit de asemenea un instrument pentru controlul costurilor de producţie, pentru a permite în acest fel o mai bună utilizare a bugetelor de producţie de emisiuni.


Aboneaza-te

Avantera on LinkedIn