Prima paginăDespre noiEchipaServiciiExperienţăArticoleComunicate de presaContactSimple BPM Software

Servicii » Simple


Simple este prima aplicaţie de modelare a proceselor organizaţionale (business process modelling) realizată de o companie românească. Aplicaţia a fost deja implementată sau este în curs de implementare, pentru o parte din modulele sale sau pentru toate modulele, în regim de utilizare cu număr nelimitat de utilizatori în organizaţii care însumează peste 20.000 de angajaţi.

Conducerea activităţii structurată în procese reprezintă unul dintre factorii cheie pentru performanţa organizaţiilor, iar Simple este un instrument informatic care implementează acest concept.
Avantaje oferite:
  • Accesul tuturor angajaţilor la fişe de post şi la procedurile organizaţiei (cu diferite nivele de acces)
  • Aplicaţia este web-based, accesul realizându-se prin intermediul unui browser
  • Modificarea facilă a procedurilor şi reflectarea în fişele de post
Funcţionalităţi principale:
  • Managementul persoanelor
  • Elaborare Regulament de Organizare şi Funcţionare
  • Elaborare proceduri
  • Elaborare fişe de post pe baza procedurilor documentate
  • Creare rapoarte şi sistem de raportare
În urma realizării unui studiu Computerweek (Germany) "Ce aţi schimba data viitoare dacă managementul ar cere din nou implementarea unui sistem ERP?"
  • 80% Mai multă atenţie la optimizarea Proceselor
  • 65% Impetuozitate şi sistematicitate în aplicarea obiectivelor companiei
  • 60% Mai multă atenţie în corelarea conceptelor
  • 55% Implementarea simultană a unui MIS
  • 50% Recrutarea project managerilor din departamentele relevante
  • 45% Intensificarea instruirii
  • 35% Implicare mai mare a sindicatelor
  • 35% Aplicarea schimbării cu mai multă energie şi curaj
  • 30% Punerea în evidenţă a economiilor
  • 20% Evitarea implementărilor “big-bang”
Procedurile sunt conforme cu OMFP 946/2005, cu ISO10013 şi conţin suplimentar informaţii cu privire la obiective de eficacitate-eficienţă per proces. Principiul procedurilor este următorul:
  • Activităţile sunt obiecte în baza de date
  • Resursele (umane şi de altă natură) asociate fiecărei activităţi sunt obiecte în baza de date
  • Între activităţi şi resurse se consemnează relaţii (care sunt obiecte în baza de date):
    –Resursele umane: coordonează, execută, contribuie la, sunt informate, sunt responsabile, sunt consultate, etc. în cadrul activităţilor
    –Instrumentele, Resursele generale, Documentele sunt intrări-ieşiri sau amândouă, relaţia este cea de tipul: “activitatea utilizează documentul”
Pe baza procedurilor documentate se poate genera Manualul Operaţional, iar activităţile documentate sunt preluate în fişele de post.

Fişele de post sunt conforme cu legislaţia muncii, conţin posibilitatea clasificării conforme cu COR (Codul Ocupaţiilor din România) şi sunt structurate astfel:
  • Informaţii generale despre post
  • Cerinţe profesionale ale postului
  • Relaţii de muncă
  • Responsabilităţile postului (stabilite prin referire la activităţile din proceduri)
  • Referinţe şi managementul documentului
Sistemul de raportare permite crearea unui număr nelimitat de rapoarte, din interfaţa grafică. Rapoartele pot fi atât simple, cât şi obţinute prin agregarea informaţiilor din alte rapoarte.

Pentru informaţii suplimentare sau pentru acces la demo, vă rugăm sa ne contactaţi


Aboneaza-te

Avantera on LinkedIn